Mr Beany koffie

DE KEUZE


Elke onderneming is anders dus ook elke keuze is persoonlijk ! 

Hoeveel mensen gaan koffie drinken?


Een eerste overweging is het aantal koffiedrinkers per  machine.


Dat is niet noodzakelijk het aantal mensen uw bedrijf telt: meestal zijn er meerdere machines per verdieping of zaal. Staat de machine in een centrale inkomhal, dan zal dit een groter volume zijn dan wanneer de machine in een vergaderzaal staat waar maar enkele keren per dag bijeenkomsten zijn.


Verder moet u ook in het achterhoofd houden of deze mensen op één tijdstip komen of dat er een continue afname is. Bij piekmomenten is het belangrijk voor een snelle machine te kiezen, of eentje die in staat is kannen koffie te vullen als u grote hoeveelheden tegelijk wilt voorzien.



Mr. Beany koffie oplossingen voor horeca, restaurants, hotels, op kantoor of thuis
Mr. Beany koffie oplossingen voor horeca, restaurants, hotels, op kantoor of thuis

Variatie


Verder moet u bedenken (of in het beste geval bevragen) welke koffie de werknemers verwachten.


Gewone zwarte koffie, waarbij u eventueel zelf suikerzakjes en melk voorziet, een machine die standaardvariaties uitgeeft (zwarte koffie, cappuccino etc.) of een volautomatische machine met uitgebreide variaties met alle soorten koffie, alsook chocomelk en soep.


Soms kan u bij die laatste ook zelf uw hoeveelheden koffie en melk(schuim) instellen. 

Soort machine


De plek waar de machine moet komen te staan speelt ook een rol: zo heeft u de keuze tussen een vaststaande of eerder compacte machine die u gemakkelijk kan verplaatsen. Anderzijds hebben we ook machines in het aanbod die vaststaand zijn, maar de optie hebben om kannen te vullen. Zo combineert u de voordelen van beide machines.


Mr. Beany koffie oplossingen voor horeca, restaurants, hotels, op kantoor of thuis
Mr. Beany koffie oplossingen voor horeca, restaurants, hotels, op kantoor of thuis

Focus


De machines in ons gamma focussen op verschillende aspecten, die afhankelijk van uw situatie belangrijk zijn. Aan u om te kiezen welke factor(en) de bovenhand krijgen. 

OUR TEAM


People like people.